Aanstaande vrijdag (17 december) vanaf 20:00 zal de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering weer gehouden worden. Dit jaar helaas ook weer digitaal. De ALV is hét moment waarop de leden van MVV ’27 bijgepraat worden over het wel en wee van de vereniging. Ook is dit het moment bij uitstek waarop je jouw stem als lid kunt laten horen aan de bestuurders van MVV ’27.

Er zullen op de ALV weer een aantal belangrijke besluiten genomen gaan worden, dus we hopen ook dit jaar weer veel leden digitaal te ontvangen op vrijdag 17 december. De agenda en voorbereidende stukken voor de ALV vind je hieronder. Heb je vragen naar aanleiding van de publicatiestukken? Deze kun je uitsluitend per e-mail tot zaterdag 11 december stellen via penningmeester@mvv27.nl.

Via deze link kun je jezelf inschrijven voor de digitale ALV die we via Teams gaan organiseren. De meesten van u zullen inmiddels bekend zijn met het gebruik van Teams:

• Gebruik je Windows, dan kun je inloggen via je browser of via je eigen Microsoft Teams App.
  • Apple gebruikers kunnen van tevoren de Teams-app gratis downloaden in de App store. Heb je de app niet van tevoren geïnstalleerd dan word je tijdens het aanmelden aangeboden dit te doen en start de sessie na installatie direct op. Dit duurt enkele minuten (afhankelijk van je internetsnelheid)

Vergeet bij het aanmelden op de sessie niet je naam in te voeren voordat je deelneemt. Dat maakt het voor ons een stuk gemakkelijker. De agenda, de jaarcijfers en de notulen van de vorige ALV vind je hieronder:

Agenda Algemene Ledenvergadering MVV ’27 2021

Notulen Algemene Ledenvergadering MVV ’27 2020