Sammie van Mil van de mini meiden heeft haar elleboog gebroken. Reden genoeg om haar in het zonnetje te zetten. Ze ontving namens de commissie Lief & Leed een grote zak snoep en een lieve kaart.
Afgelopen woensdag, notabene een paar uur voor de training, viel Sammie op haar arm. Een scheurtje in haar elleboog was het resultaat van de matige afsprong. Tenminste een week gips en zeker een tijdje niet voetballen, voor de pechvogel.
Namens de hele club wensen we Sammie een spoedig herstel. We hopen haar gauw weer doelpunten te zien maken met haar vriendinnen van de mini meiden.
