De resultaten van het Nederlands elftal deze zomer vielen helaas tegen. De uitschakeling in de achtste finale tegen Tsjechië was voor iedereen een flinke domper. Gelukkig was de Oranje-actie van MVV ’27 wel een groot succes. Particulieren en bedrijven bestelden de oranjegebakjes massaal en zorgden er zo voor dat Bakkerij van der Berg flink aan de bak kon om maar liefst 2.700 oranje tompoucen en moorkoppen te bakken voor MVV ’27.

Natuurlijk zijn we alle MVV-ers, sponsoren en andere bedrijven en particulieren die de gebakjes kochten dankbaar voor hun bestellingen. Maar ook onze topverkopers uit de MVV-jeugd hebben een belangrijke bijdrage geleverd aan het succes van deze actie. Maar liefst dertig jonge MVV-ers verkochten meer dan 20 tompoucen en moorkoppen. Als dank hiervoor ontvingen zij van MVV ’27 allemaal een grote zak snoep. De drie topverkopers met de meeste verkochte gebakjes verdienden een extra prijs:

  1. Jan Barendse (Derbystarbal)
  2. Erik Willems (Waardebon Sport 2000)
  3. Luuk van der Sar (Waardebon TOK)

Top gedaan en veel plezier met jullie prijs! Mede dankzij jullie inzet is er een prachtig bedrag van €3.000,- binnengehaald, dat MVV ’27 gaat gebruiken om de (speel-)faciliteiten voor de jeugd op ons sportpark te verbeteren. Een speciaal bedankje aan sponsor TOK, die de waardebon kosteloos ter beschikking heeft gesteld aan MVV ’27.

MVV ’27 wil daarnaast ook graag Bakkerij van den Berg bedanken voor de prettige samenwerking tijdens deze actie, zowel in de voorbereiding als bij de uitvoering zelf: Heel Maasland heeft genoten van de heerlijke tompoucen en moorkoppen. Bovendien heeft de Maaslandse bakkerij besloten om MVV ’27 ook in de toekomst te blijven steunen als Bronzen Vriend. Meer details hierover lees je binnenkort op onze website.